2008年9月18日 星期四

資傳的攝影課


早上晃去聽資傳系的攝影課
真羨慕能玩藝術的人

不過前提是把藝術當興趣
當系來唸應該還是很吃力吧

我能在資傳系騙吃騙喝多久呢?!
希望之後的外拍能讓我能跟到~
親愛的資傳老師
我只是個渴望學習的小學徒呀
讓我跟吧~~~


地獄怪客2插曲-Barry Manilow-Can't Smile Without You
歌名:I Can't Smile Without You
演唱者:Barry Manilow
專輯:Even Now/1978

You know I can't smile without you
I can't smile without you
I can't laugh
And I can't sing
I'm finding it hard
To do anything

You see I feel sad when you're sad
I feel glad when you're glad
If you only knew
What I'm going through
I just can't smile without you

You came along
Just like a song
And brightened my day
Who'd of believed that
You are a part of a dream
Now it all seems
Light years away

And now you know
I can't smile without you
I can't smile without you
I can't laugh
And I can't sing
I'm finding it hard
To do anything

You see I feel sad when you're sad
I feel glad when you're glad
If you only knew
What I'm going through
I just can't smile

And now some people say
Happiness takes
So very long to find
Well I'm finding it hard
Leaving your love behind me

你知道 你是我的微笑
沒有你失去微笑
沒心情做任何事

妳了解 我難過因為妳難過
妳快樂所以我快樂
希望妳明白我的心意
你是我的微笑

妳像是一首歌 走進了我的生命
照亮了我的每一天
不敢相信 你會不會只是一場夢呢
現在一切恍如隔世

現在你該明白 你微笑所以我微笑
你是我的微笑
我高興不起來 也唱不出來
沒心情做任何事

妳了解 我難過因為妳難過
妳快樂所以我快樂
希望妳明白我的心意
你是我的微笑

有些人說
但對我來說
最難的
就是和妳分開

0 意見:

張貼留言