2009年1月30日 星期五

回研究生宿舍的第一件事

 

花了300元大紅包 在過年期間把鎖匠抓來開門
到底是誰這麼壞心把外面從不鎖的門鎖住  凸..


真想趕快要到奇萊東稜的照片和紀錄
照片擁有者卻跑去八大秀 .. 噗 殘念=ˇ=
那七天的日子 才過沒幾天就開始懷念起來了

在山上就想要封山 在山下就想要爬山
詭異的循環

--

Proud of you(為你驕傲)

作曲 : Anders  編曲: 陳光榮 原唱 : (馮翠樺) 馮曦妤

Proud of you

這個大我兩歲的女孩終於在2008年11月正式推專輯..
這首歌我也聽好久了
即使外表平凡 還是私心希望她能在演藝圈有一翻作為

Love in your eyes
你眼中充滿愛意
Sitting silent by my side
靜靜的坐於我身旁
Going on Holding hand
沿途挽著你的手
Walking through the nights
漫步整個晚上
Hold me up Hold me tight
抱起我 抱緊我
Lift me up to touch the sky
讓我能摸到天空
Teaching me to love with heart
懂得了用心去愛
Helping me open my mind
幫我把心窗打開

I can fly
我會飛了
I'm proud that I can fly
飛讓我驕傲
To give the best of mine
給我最佳的思考
Till the end of the time
直至時光停頓
Believe me I can fly
我真的會飛
I'm proud that I can fly
飛令我驕傲
To give the best of mine
給我最佳的思考
The heaven in the sky
天上的天國

Stars in the sky
繁星在天上
Wishing once upon a time
希望有一天
Give me love Make me smile
愛的降臨讓我歡笑
Till the end of life
直到我的生命結束
Hold me up Hold me tight
抱起我 抱緊我
Lift me up to touch the sky
讓我能摸到天空
Teaching me to love with heart
懂得了用心去愛
Helping me open my mind
幫我把心窗打開

I can fly
我會飛了
I'm proud that I can fly
飛讓我驕傲
To give the best of mine
給我最佳的思考
Till the end of the time
直至時光停頓
Believe me I can fly
我真的會飛
I'm proud that I can fly
飛讓我驕傲
To give the best of mine
給我最佳的思考
The heaven in the sky
天上的天國

Can't you believe that you light up my way
或許你不相信、你已照亮了我的路
No matter how that ease my path 
我的路途如何已不重要
I'll never lose my faith
我決不失去信心

See me fly I'm proud to fly up high
看我飛 我驕傲的高飛
Show you the best of mine
給你看最棒的我
Till the end of the time
直至時光停頓
Believe me I can fly
我真的會飛
I'm singing in the sky
在天上高歌
Show you the best of mine
給你看最棒的我
The heaven in the sky
天上的天國
Nothing can stop me
沒什麼能阻止我
Spread my wings so wide
展翅高飛

0 意見:

張貼留言